Då kör jag vidare och har ett morgon pass

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 9
ONSDAG 160302
 
GRATTIS
Ernst & Erna 
DAGENS CITAT.
 
Tur är belöningen av slit.
Ju hårdare man sliter,
desto större tur får man.
 
av; Ray Kroc
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är min nya dag ett faktum.....
Jag är uppe och håller på med att äta en frukost.
Det är nollgradigt ute och det kan betyda att
jag slipper skrapa bilen.
 
Ett morgon pass som är på G och det är bara att rulla mot jobbet.
Vi är tre nu på morgonen så det känns bra.
Hoppas natten varit bra.
 
Innan jag skulle dra iväg mot jobbet ringer Camilla och fråga
om jag kunde svänga förbi Statoil och köp Banan.
Ja snäll som jag är och älskar att glädja klimparna
så gjorde jag det.
Ögonen på Linus när han fick bananen till sin yoghurt är
oslagbara.
Min dags räddning.
 
Nu till jobbet och mitt pass till 14....
Allt lugnt så det är bara att
köra på.
 
Jag jobbar med bra tjejer i dag....Dilan, kul att hon var här,
och Mounia. Allt gick som det skall,
Så var det APT 14 som jag är med på...
och kvälls passet... jo jag tog det också.
S min dag på jobbet
7 - 20.
 
På kvällen här jobba jag med Zilan en ung tjej med stor potential....
Skit bra tjej, kul att jobba med och hänger på när det är.
Så nu far jag hem och skall sova.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0