En bra känsla

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 11
 
MÅNDAG 160314
Matilda & Maud
GRATTIS.
 
DAGENS CITAT.
Vi glömmer våra glädjeämnen
men minns våra lidanden.
AV; Cicero
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Väckarklockan/mobilen ringer och talar om att nu skall du gå upp.
Det känns som en bra dag och jag är pigg på alla sätt,
efter en dos av Anette Part så kan man
nog inte känna annat.
 
Så frukost intagen och nu återstår det bara att komma till
jobbet smärtfritt och med Maris i bilen.
Mot jobbet och en växeldag här blir det massa ut och massa in...eller???
 
Dagen börja med en ambulans transport, och lite annat smått och gott.
Sen vare jag inne hos damen och där var det stress, av vissa orsaker.
Men det gick bra. Kåldolmar till lunch och sen kom Camilla och Maria.
Välkomna.
 
Jag har lite att stå i och det fungerar bra  vi
har en bra dag. jag till och med har massage
innan jag skall hem.
 
Kör Maria till Huddinge station och jag skall till BR leksaker.
Linus hade fått en mick av mamma och pappa, den fungera inte
så jag skulle lämna tillbaka den. Men efter hon prövat den så blev det bara 
att ta hem den den fungerar. Dåligt förvisso med det är inge fel anser hon.
Undra vad Thomas och Millan säger nu då.
 
Väl hemma fixar jag lite middag, är trött och lite värk här och där.
Det går nog över och det är ju tu.... Tar väl en Alvedon då.
Nu till middagen, korv, potatis, sås och grönsaker.
Gott.
 
Min kväll har inleds, jag skall njuta av den och
kolla på tv, som jag bör med medicin i kroppen.
 
God natt.
  
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0