En dag som andra

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V.10
TORSDAG 160311
 Edvin & Egon
GRATTIS
 
 

11 mars

Europeiska minnesdagen för terrorismens offer

Namnsdag: EdvinEgon (Sverige)  TorgnyTorkel (Finland)

Denna dag i historien:

DAGENS CITAT.
 
Ju oftare han talar om sin ärlighet,
desto oftare räknade vi silverskedarna.
 
av; Ralph Waldo Emerson
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
I dag är jag uppe med tuppen fast jag inte behöver.
Jag har lite saker att göra i dag, lite som är för bara mig....
Så in i duschen och sen lite frukost.
 
En sväng ner till Camilla innan hon börjar jobba.
Hem kolla var Juhani skall göra, sen åker jag i väg och 
gör det som jag har att göra i dag.
 
En timme med mig själv och ingen som säger vad jag skall göra eller måste göra.
Lugnt och skönt bara jag och mitt. Nu är det vägen hem och lite värk i min arm....
kanske inte var så bra, det får man allt se sen.
 
Hemma äter jag och Juhani lunch.
Gott är det. Och det är redan eftermiddag...
Skall till Camilla J och plocka lite saker.
 
Så nu skall jag göra kväll med god mat, cider och ett bad....
Inte illa tycker jag hoppas på en bra kväll med lite tv och
trevligt sällskap, eller kommer han att somna???
 
Ja det får vi allt se tar och fixar middagen först,
lax i citronsås med potatis och grönt.
 
Det blir en kväll med  let´s dance.
Lite kul att se hur dom lär sig att dansa avancerat.
 
Knyter mig för i dag.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0