En vanlig dag

SUPER FARMORS BLOGG.
V. 11
TORSDAG 160317
Getrud
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Lyckliga människor är de tråkigaste och
tröttsammaste människor som finns.
 
av; Anton Tjechov
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Det är ju bara en morgon som alla andra mornar.
Jag går upp, i dag är det frukost före duschen.
Njuter av mitt kaffe och jag är nu på G.
 
Inga konstigheter inga annorlunda saker.
En morgon som jag gör den alltid eller
nästan alltid.
 
Solen är uppe och värmen stiger utanför mitt fönster.
Jag fylls av glädje och vill ut i solskenet på promenad.
Tar en mugg kaffe i handen och njuter stilla av värmen.
 
Så en fin morgon har just passerat lunch, jag trodde att
min son skulle dyka upp så vi skulle till Södertälje...
Men han kom inte.
 
Jag tar en eftermiddag på soffan och har det bra, kollar tv dricker kaffe
och låter dagen bara passera. Inga stora saker överhuvudtaget.
Skall väl förbereda kasslern lite skära den i tärningar och sen
invänta middags tiden.
 
Klockan passerar 16.15 och jag är hungrig så då fixar jag middagen då.
Min son kommer in...det finns mat om du vill ha.
Men han är nog inte på humör.
 
Gubben är sen för han kommer inte förres 16.45. Då är ju jag redan klar.
Lite djur akuten och Dr. Phil, som avslutas med att
jag somnar.
 
Gubben väcker mig 23.10 bra där....
 
Sover vidare i sängen.
  
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0