Fredag och en kort en

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 9
FREDA 160304
Adrian & Adriana 
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT
 
Kärlek är delad egoism.
 
av; Madam De Staél
 
VÄL KOMMEN TILL MIN DAG
 
Då har jag en lite dag att avklara innan jag
får min ledighet. Det är så skönt att få en ledighet som kommer nu,
känner att behovet är stort.
 
Mitt jobb är inga problem det är med min kropp som börjar ta slut.
Som man säger (och som jag påpekat förr)
Jag är ju 25+ :)
 
Nå väl njuter av min frukost och snart till en kopp kaffe.
Min dag är ett faktum. Och nu tar jag UDD och plockar upp Maria
så iväg mot jobbet.
 
Här kommer man in på avdelningen och känner att nu är det bara att gasa.
In med dagens kraft och sen hem och bara ta det lugnt.
Dagen fungera så bra att jag kan inte förstå att det hux flux bara är klart.
Jag då är det lunch.
 
Nu har jag bara två timmar kvar och det är skönt på något vis.
Men jag har säkert glömt något...
Nu far jag hem, Maria är klar och det är bara att brassa hem.
 
Väl hemma plockar jag upp Linus som jag lova,
hemma har vi Jolin och Haylie som väntar.
Juhani har haft dom ett par timmar.
 
Nu har småttingar åkt hem så jag skall dö på sängen...
Nu kommer en sån där enorm trötthet över mig.
Jag känner att kroppen bara helt enkelt inte vill göra som 
jag vill.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0