Går mot helg.

 
SUPERFARMORS BLOGG.
V. 10 
TORSDAG 160310
Edla & Ada
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
Det finns ett helvete
-att vara ensam.
Det finns ett himmelrike
-att kunna vara det.
 
av; Poul Bjerre
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Klockan går av stapeln fem.
Jag är inte trött och jag är inte seg...
en super morgon :)
 
Allt det vanliga till kommer som det skall
ock nu njuter jag av min frukost 
som det bör så här på morgonen.
 
Att börja sju på morgonen är ett måste i verksamheten.
Vi kommer bättre fram till lunchen då och det är 
mer snällt mot alla tror jag.
 
Vi är i alla fall tre som börjar sju i dag.
Det ser lysande ut. Jag har min tant
och några andra gäster.
Allt flyter på och dagen går.
Morgon blir till lunch och det är fantastiskt va
bra det går.
 
Camilla lämnar 12 för ett möte och Ann-Catrin kommer in.
Så är vi ett tryggt gäng och vi har Satu här i dag
också. Jag får ge M massage på händerna och hon njuter i fulla drag.
 
Dagen blir till eftermiddag och det är lite....oroligt.
Vi styr upp det och jag går hem, glad efter en
super duper dag.
 
Väl hemma skall man fixa middagen :) och det blir köttbullar.
En snabb och enkel middag.
Gubben är och kollar över moppen,
ja den jag vurpa med.
 
Han skall börja att åka med den nu.....
Han tycker säsongen har börjat.
Det tycker inte jag.
 
Jag är lite trött i huvudet men skall ringa min bäste bästis :)
Partan. Vi var super duper bästisar i tonåren, vi faller aldrig riktigt 
ifrån varann. Så nu har vi bestämt en dag då vi skall ha kvalitets tid.
Så härligt.
 
Tittar på CSI Miami och somnar.
  
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0