Ha en skön helg :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 10
LÖRDAG 160312
Viktoria
GRATTIS
 
Kronprinsessans namnsdag
 
DAGENS CITAT
De enda människor som hävdar att pengar inte är viktiga
är de som har så mycket att de är befriade från
den obehagliga bördan av att behöva tänka på dem.
 
av; Joyce Carol Oates
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Det är en ny morgon som spirar från 3 minusgrader 
med solen som stiger i horisonten.
Ser ut att bli en skön dag och
jag hoppas på sol i massor.
 
 Här är mitt fina deplom som jag fick när jag blev klar med min kurs....
Ännu ett att lägga till samlingen :) .
 
Så nu skall min morgon bestå av den vanliga och sedvanliga frukosten.
Njuta av den och se solen gå högre upp på himmelen.
Det ser ut som en fin dag.
Tiden går lite fort så här på en
ledig förmiddag.
 
Klockan ramlar på och nu skall jag i väg till jobbet.
Men som jag brukar nu för tiden...
plocka upp Maria.
 
Ina stora trafik saker på vägen till jobbet.
Väl där är klockan 11.45
Då skall jag ju bara
gå och byta kläder.
 
Jobbar på med förmiddags gruppen.
Lite stressigt är det, lite oroligt också.
Varför är det så spänt.
 
Vid lunchen blir det lite morrande.
Men det blev värre innan fikat skall du vet.
Dessa gäster är ju här av en anledning.
Och det är inte något konstigt med de.
 
Nu blev det nästan kaos vid 16.30
Men just när middagen serveras är det lugnt.
Sen skall jag iväg och hjälpa damen då uppstår det lite stress.
Inget som inte kan hanteras.
 
Lite hit och dit, Jag fick en Dansk skalle bara, och det var en stjärnsmäll .
För att inte säga olämpliga ord (för det gör satan så ont)
slog jag min handflata i bordet för att lätta på trycket över
vänster öga.
 
Jobba vidare och det blev lugnare.
Vi kollar på Mello, Jag hinner se de 5 första innan jag går.
Missa Frans.
 
Väl hemma släpper jag Maria vi hennas port.
Jag parkerar bilen och nu är det
bara att göra kväll och se på Mello.
 
Bildresultat för frans
FRANS VANN
Hurra.
 
Gör natt nu.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GARNNY 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0