Helg i gen....:)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V, 12
 
LÖRDAG
160326
Emanuell
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Två ting ställer dig utanför samhället;
brottet och ärligheten.
av; Bo Bergman
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
att vakna av min surfplattas väckarklocka är så bra...
den melodin är soft ock mjuk.
Jag är alltså vaken....
 
En dusch och en frukost det är min morgon,
en kaffe på de och lite nyhets svep.
God morgon kroppen, själen.
Vi skall nu göra oss klar för att jobba :)
 
Det är inga minusgrader i dag så det känns
behagligt att gå till bilen. Drar till Passvägen 47 
för att plocka upp Maria.
 
Så är vi på jobbet....
Här har en farbror vandrat hela natten.
Stackars han kommer att bli så trött.
 
Nu till planering och så lite kaffe.
Lydiah kommer nu klockan åtta,
så då kan vi tre (Jag , Isra och Lydiah)
Det blir ju lite lättare nu när vi är tre.
Alla ser oss och vi kan faktiskt göra vårt jobb.
 
 
( våran påsk lunch )
 
Nu kommer vi till lunchen,
Sill, lax, prinskorn´v, köttbullar.
Hovmästarsås och ägg.
Påskmust och det var ju
sött värre.
 
Gäster hos oss
Fler gäster
 
Kollegan Simon
 
Min Påsk tallrik
 
Färdig då kan jag ta mig i krage och fixa 
lite på datorn, lägga in lite namn på almanackan
så jag får lära alla LifeCare.
 
Då har dagen gått och jag skall hem, det är ju skönt när dagen kan sluta
med att man känner sig bra och att jag har gjort ett bra jobb i dag.
Väl hemma kommer min andra påsk tallrik....
Gubben fixa middag till mig.
 
Tack för den, jag är tyvärr så slut i kroppen att jag tar en lur på
sängen och kollar lite på
Ice age.
 
Nu skall jag sälla fram klockan och sova.
 
God natt. 
 
HGAKUNA MATATA.
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0