Ledig :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 9
LÖRDAG 160305
Tova & Tove
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT.
 
Kvinnor är klokare än men
därför att de vet mindre och
förstår mer.
 
av; James Stephens
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Att få sova så länge att man känner att det är helskotta jobbigt att gå upp.
Ja det hände i dag, först vakna jag vid 04.30 och tänkte "aldrig...jag går inte upp nu".
Så jag somna om efter en stund, men vakna av att mitt huvud värker en smula.
Då sätter jag mig upp och ser att klockan minsann är 08.10.....
 
Så på med palter och iväg till en dukat frukost......
Inte illa en sån dag som denna...
Tack fam. Karlsson.
 
Så är det hem eftersom min man skall se skidor och sen skall han till Biltema
för att handla olja och sånt. Jag skall ta en liten dusch och sen en god kopp kaffe.
Njuta av ledighet och känna mig slö.
 
När man inte gör något är det skönt att bara va...
Men händer saker gör det, får kaffe besök av dottern med fam.
Jag fick en förfrågan om killen fick sova hos mormors hus....
Ja det var ju länge sen han sov hos mig... Det händer bara ibland väldigt sällan.
 
Nå väl vi fixa lite film tid med godis och vatten (han dricker bara vatten).
Middagen avklara vi snabbt och smidigt, bara att värma.
Och sen var det lite mer koll på tecknat.
 
Jag och Linus kolla på andra chansen på mello också.
Han somna men kolla klart och sen på CSI Miami....
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0