Min allra finaste vän kommer på besök.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V.10
SÖNDAG 160313
Greger
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Kärleken är en stor överraskning,
av skillnaden mellan person
och all de andra.
 
av; Gernard Bernaard Shaw
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknar så där lugnt och bra som en bra morgon skall,
jag ska fixa lite och handla lite innan min kompis Anette kommer.
Det är bara att ta allt från start. En sak i taget och då börjar jag med....
Frukost.
 
Den goda och viktiga frukosten. Den som är ett mål man inte skall missa.
 
Nu kan dagen börja och jag fyller denna dag med massa goda ting.
Jag själv bestämmer vad som skall vara i den,
jag bestämmer själv vad jag tar till mig
och vad jag skiter i. 
 
Jag måste dock ner till affären för att införskaffa mig en kyckling till
lunchen. Jag skall bjuda Partan på lunch så jag
bestämde mig för kyckling.
 
Väl hemma skall kycklingen in i ugnen.
Och invänta Partan, och ett tu tre så kommer hon.
Här skall ätas och fikas.
 
Vi börjar med lunchen... gott som fasen.
Nu till kaffet och .efterrätten
God kaka som Anette har bakat.
Så god.
 
Vi prata om allt möjligt som vi varit med om.
Kolla kort på olika saker vi gjorde.
Allt var så kul, hon fick med sig några fina kort också.
Vi skulle behöva två dagar för att hinna med allt.
Därför är det kul att ses igen snart för vi har massor att stå i.
Timmarna rusa för bi och nu är det bara hej då .
Vi skall väl ha ett kort på oss :) 
 
Så nu skall vi förbereda kvällen, först över till Salem med bilen.
Jimmie skall ha den då gubben skall åka moppe.
Och sen skall UDD få en redig omgång i bilduschen.
Snacka skillnad.
 
Bara att göra kväll och mysa i sängen.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRSNNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0