Och nu.... ny dag :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 13
ONSDAG
160330
Holger & Holmfrid
GRATTIS
 
 
Grattis
Nea
på din stora dag.
  
DAGENS CITAT.
Välsignad vare den man som när han inte har
något att säga avstår från att bekräfta detta
faktum.
 
av; George Eliot
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Då har klockan ringt och jag skall till jobbet.
Men lite morgon stök först så att jag är
met och belåten.
 
Plocka upp Maria sen far vi mot jobbet
och ett morgon pass.Och när jag kommer till jobbet jobbar
jag med Ann-Catrin och Maria...
Inte ofta det händer men i bland så.....
 
Dagen går och det går bra.
Allt flyter nästan på som jag planerat.
Men lite fel tänk blev det allt.
Men det lägger man bakom sig.
Hakuna matata.
 
Så blev det hem JA::::
En tidig dag...
Lyckan är fullständig.
 
 
Skall släppa Maria nere vid Willys
Hon skall klippa sig.....
Och jag springer in och fixar glass till killen.
 
Hem och tar tvätten, fixar middagen till Ari och Juhani.
Hämtar Linus och lämnar han hos en sjukling...
Sen hem och plocka upp tvätten klar...
Ari äter...
 
Nu till Salem.
Grattis Nea.
Nea fick kort och blomma.
Magisk tårta
Fluff fluff
Manga...
Snyggo...:)
Glad 30 åring trots allt :)
 
Och så fick vi en överraskning...
Barnen lira på trummor.
Kolla bara dessa små stjärnskott
 
 
Så nu är det bara kvällen kvar och min hjärna är trött, trött trött.
Tar och slänger mig på sängen.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER NANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0