Till Blåkulla :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 12
 
TORSDAG
160324
Gabriel & Rafael
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
Den som vårdlöst sträcker sig efter en ros
ska inte klaga om taggarna rivs.
 
av; Heinrich Heine
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknar lite så där tidigt, vill inte gå upp ligger kvar så där 45 min, skit
nu går jag upp. Lika bra att sätta på kaffe och ta sin frukost.
Skall till Globen och lämna hjälmen .....
 
Så här sitter jag och njuter av frukost och nu....."tada"......
kaffe :)
 
 
Min dag är igång och jag skall hinna med massa saker i dag.
Lite hit och lite dit. Göra alla dessa måsten :)
Så min dag kan fortsätta så :)
 
Nu är det dags att ge sig av, ner med 
Linus sen mot globen, Jag skall lämna min skadade
hjälm på Länsförsäkringar.  Dom väntar på den måste
lämna den eftersom den har varit med 
om en krock.
 
Tjejen på kontoret i Globen var en trevlig sak.
Hon var så tillmötesgående och allt.
Så nu är jag nöjd.
Då bär det av till Greger på Skogskyrkogården.
Det är ju där jag hälsar på min bror.
Han har sin lilla grav där och nu har jag gjort påsk fint.
 
Oj tiden rusar fram....
Jag har nog inte så mycket tid på mig som jag trodde.
Men nu till mor & far, Botkyrka, dom ligger där.
Det är ett farande fram och åter.
 
Willys och handla lite.
Mjölk, smör, bröd, kaffe, frukt, ingefära,fil, pizza, kyckling,
köttfärs, pålägg, pasta, och massa annat.
Påskägg till Juhani :)
 
Stora barnen får trisslotter. Glad påsk ungar :)
Knattarna får påskägg. Jag köpte blomma till gubben och jag får....
påskpussar.
 
Tvättstuga...
Fy fan, finns det något som är tråkigare???
Nu var det inte så mycket men endå...inte skoj alls.
Och tur nog blev vi klara 17.15 så det är ju skönt.
 
Middag är på G och nu är det ju bar så kan man göra kväll.
 Mätt och belåten tar jag kvasten och drar till Blåkulla.
Nu skall det vara kul att hälsa på andra häxor....
 
 God natt 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som .r bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0