Till jobbet......:)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 13
TISDAG
160329
Jonas & Jens
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
Han är trogen som synden.
 
av; Hjalmar Söderberg.
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG....
 
Aris klocka ringer och jag lyckas somna om på en gång.
Otroligt skönt, men jag vakna igen .... 07.25....
En kort men härlig sovmorgon.
 
Jag är som barnen....
Lär mig sova på morgonen....
Min dag börjar nu och det är bara att köra på.
Tvätta bil... handla mat och snacka med sonen.
Och nu gardiner i köket och i vardagsrummet blev det....
Så nu är påsken borta för denna gång.
Och angående tvätta bilen... nä lilla UDD
det regnar vi tar det en annan dag.
Hoppas du står ut med att vänta :)
 
Nu ät det i alla fall lunch och det blir
....PIZZA....
 
Och nu är klockan mycket, jag måste dra till jobbet.
Har en lång dag framför mig. Så då kör jag.
Maria blir upp och vi far i väg.
 
Väl på jobbet så är det ju bara att jobba.
Jag har den äran att jobba med ACP i dag. Kul.
Vi får förstärkning på kvällen av Zilan.
 
Och vilket team vi är.....
Alla bara gör sitt och här blir vi klara .
Allt går så bra, jag och Zilan är till 21....
 
Väl hemma blir det ju kaffe och kolla sjuka sonen.
Han ar ont i halsen och är febrig.
Ja så går det när man inte tar hand om sig.
 
Jag skall nu ta liten titt på TV och sova.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0