Till Rickard :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 13
 
MÅNDAG 
160328
Malkolm & Morgan
 
 
GRATTIS
 
Annandag Påsk.
 
DAGENS CITAT.
 
Man dör bara en gång
och det för en så lång tid.
 
av; Moliére
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Och nu är en ny dag/vecka och den börjar med att jag har
en ledig dag, den är till och med solig.
 
Nå väl jag tar en frukost och njuter av den och känner
att detta är en fantastisk början på en härlig dag.
Kollar lite på fb vad mina vänner har haft för sig och sen lite nyheter....
 
Slut på denna dag.Min kalla kropp skall tinas upp nu i en varm och skön dusch.
Då är allt på plats och jag har en måndag att
avverka.
 
Lite kaffe besök kom...Rickard och Jack.
Sen kom Linus och Camilla.
Men är det inte så att jag skulle vara ledig???
 
Ha ha ja det är lite så varje dag för mig.
Nea ringer precis när jag är naken och skall in i duschen.
Camilla får fara ner till Statoil och ge Jimmie pengar.
Ett vårtecken kan jag stolt visa upp.
När vi titta på bilar var dessa tussilago på plats.
 
Nu är det så att jag och gubben skall titta på bilar....
Linus får följa med. han somnar i bilen det är lång färd.
Fina bilar med inget jag vill ha.
Så vi far hem och fikar med kaffe bröd.
Vist ja hämta ljus i Tullinge,
Eva beställde lite.
 
Så Malin har bakat capkakes...
Goda som fan....
Vilken socker kick jag fick.
Nu skall jag lämna Linus och gå på middag hos Rickard.
Han bjuder på spagetti med god köttfärssås.
Jack åt som bara den och så även farfar :)
Nu har man koma och är skit trött.
 
Vi tar och går hem, jag tar ett bad innan jag
slänger mig på sängen och kollar tv.
 
HAKUNA MATATA.
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0