Tillbaka till normalt arbespass

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 9
TORSDAG 160303
Gunborg & Gunvor
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Alla tänker på att förändra världen men ingen
tänker på att förändra sig själv.
 
av; Leo Tolstoj
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Efter en lång dag på jobbet och en kort koll på tv;n
somnade jag pang bom i går....
Har fått ett par timmars sömn och känner mig åter pigg och glad.
Så min dag börjar med att jag läser att vi har fått en prins till.
Så roligt..Grattis, jo jag gillar kungahuset.
Det är Sverige i tiden :)
 
Åter till min dag som nu har börjat, så ett hopp in i en skön
varm dusch och på med paltorna (kläder alltså).
Tar och tänder upp lite ljus och äter min frukost och läse nyheter på datorn.
 
Lite koll på Facebook  tillhör också, hitta lite roliga appar.
Min veckoplanering där jag och Tina Åberg skall på
pubrundor på lördagar Ha ha.
Och min maffiafamilj där Camilla 
är min livvakt och Juhani min spion så kul.
 
Men min familj är viktig... den är A-O i mitt liv.
Jag vet att många far runt hit och dit och vill göra de och säljer hit och dit.
Men...hallå familjen är viktigare....den är inte för evigt, man har den till låns ett tag,
man skall guida den och se till att den fungerar.
Barnbarn kommer, dom vill bara ha dig i sin närhet en kor tid... sen är dom tonåringar
som inte vill hänga hos Granny....
 
Men nu åter till dagen...lite kaffe på detta och jag kan sjunga
"Halleluja"
 
Plockar upp Maria och sen drar vi till jobbet.
Väl där möter jag mina kollegor Mounia, Emie och Simon.
Det är jag och Simon till kvällen.
Och det var kul att ses.
 
Kvällen blev strålande kväll, mycket på 
grund av gäster, men vad gör det jag älskar
mitt jobb.
 
Nu är det bara att säga tack och hej och fara hem ses i morgon Simon...
Så nu skall jag sova...efyet
CSI Miami
 
God natt
  
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0