Tvätt dag

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 11
TISDAG 160315
Kristoffer & Christel
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
Bättre ensam än i dåligt sällskap
 
Engelskt ordspråk.
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
När man vaknar av att det plingar på plattan då är
det nog hög tid att gå upp. Jag har sovit länge ändå
klockan är snart sex.
 
Säger hej då till gubben som skall åka på moppen i dag också.
Sen är det bara att fixa med frukost och njuta av morgonen.
Jag skall lägga mig på soffan och ha det bra.
 
Att ha en skön förmiddag med bara mig och inget som stör...
Vad gör Phia då??? Påsk pyntar :)
 
Så nu vart det påsk i köket :)
 
Och så var det den där tvättstugan då...
Ingen hitt och inget roligt.
Ont måste om man inte vill ha dubbelt upp nästa gång.
 
Sonen kom hem lagom att hänga sin tvätt.
Det är fason på han.
 
Det är upp och ner, upp och ner hela tiden.
Jag verkligen avskyr att tvätta.
Skönt när det är klart.
 
Kaffe pauser och lite mellis hinner man med också.
På börja middagen och baka bröd.
Men fasen vad det hans med massa saker
i dag då.
 
Klar med tvätten och middagen är klar,
här äter vi och bjuder Anthony på mat.
Så går sonen ut och jag
kollar på
Dr. Phil.
 
Gubben spelar och försöker hålla sig vaken.
Nä jag skiter i detta och tar mig till sängen.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0