En händelserik dag :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
v. 19 dag 136
SÖNDAG 160515
Sofia & Sonja
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Förlorade illusioner är funna sanningar.
 
av: Eduard Douwes Dekker
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Tänk att i dag sov jag inte alls åtta timmar, i natt har det varit jobbigt med bena.
Men det är lite tur att handen avtar lite när kroppen meddelar att en annan
del har mer ont .... kan vara skönt med variation.
 
Har nu kollat att Frans kom på femte plats och det är så 
bra jobbat Frans.....För mig var du bäst i alla fall.
Låten som van ja stor ...men inte bäst.
 
Nu till min dag,
Frukost först...
är en smula hungrig i dag har en
längtan efter frukost :)
 
Det är lite kyligt i dag.... Undra om det kommer att bli lite bättre.
6 grader och mulet Hugo utanför fönstret.
 
Nu är det bara att klä sig och se till att man kommer i väg mot Gålö.
Skall träffas i Salem klockan nio för vidare färd till Gålö
och Stegholms gård på Gålö.
 
Jag har i min bil en Haylie , en Johanna, en Ari.
Thomas har en Camilla, en Linus, en Joline, en Juhani.
Jimmie har bara en Nea.
 
Det tar en stund men till slut är vi där och vi kan knalla
runt och titta lite på allt vi vill, häst ridning för ungarna.
Här kommer bilder. 
Johanna, Nea och Joline
Camilla, Linus , Joline och Nea
Nea, Linus, Jolin och Johana skall rida.(inte Nea då)
Hayli i fin hjälm och mamma Nea.
Wilma var med, Jimmi hjälpte till att hålla henne.
Här är Wilma, Thomas och Jimmie
Linus på Camillas axlar och Joline på Juhanis.
Här kommer kossorna.
Jimmi, Ari och Haylie
Dom gör som ungarna, vem är starkast...:) 
Lite mat efteråt..Hayli åt bra.
Jolin kolla mest på sin.
Linus åt också bra.
 
Nu är vi hemma och jag har lite sendrag i hela höger benet...
Hur det nu kan komma sig, jag fattar inget.
Gubben skall göra något med köttfärs i dag...
Få se när det blir klart.
 
Jag tar ett bad och sen tar jag
en lugn kväll tror jag.
Lite trött efter ute dag
på Gålö.
 
 Har väl aldrig kännt mig så här seg...
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0