Fredag och ett kvälls pass :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 20
FREDAG 160520
Karolina & Carola
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Måttet på kärlek är
att man älskar måttlöst.
 
av; Augstinus
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknar men känner att jag är trött,
Tar mig ut sängen en då och hoppar in i duschen.
Det är lika bra att vakna upp och låta dagen ha sin start.
 
Frukost dags och njuta av lite egen tid.
Jag känner en välbehaglig lugn i min kropp, det är bra.
Jag har en så fantastisk bra känsla för denna dag.
 
Molnigt och sol löst, men man kan se solen via vissa moln som har 
ljusa färgnyanser.... ser så fint ut. Grader just nu ( 07.10) är 11,6.
Lovande med värme i dag så man kan vara ute, tar lite promenader och
så med våra gäster.
 
Vilken skön dag det är. Jag kör Juhani till en arbetsintervju i Södertälje.
Och solen lyse så jag tror det kommer att gå bra killen.
Du måste bara visa framfötter och se till att göra som de säger.
Var glad och positiv :)
 
Jag lämnar honom där och åker hemåt,
min mobil ringer och det är Camilla.
Haylies skor ja jag tar hem dom så kan
Juhani ta dom till Salem.
 
Ja sagt och gjort jag plocka upp dom och sen var
det bara hem för lunch innan jag åker till jobbet.
Men vad händer jag blir illamående och får kramper i magen....
Fan....
 
Pratar med gubben, han lovar att ringa mig när jag skall upp
så jag kan lägga mig och vila. Jag somna in 10 minuter.
Fick en kramp och det gjorde skit ont.
Beslöt mig för att köra till Jobbet än då.
 
Jag får ett samtal på mobilen, det är från Juhani.
Han berättar att han fått jobbet och skall börja på måndag.
Fan vad kul, det kommer att bli skitbra.
 
Väl där går tre kollegor upp och tackar Elisa för denna tid.
Kommer ner och jag går upp med Lydiah.
Massa folk så klart, och jag säger tack och hej.
Lycka till.
 
Då är vi en chef kort.
Varit där förr, inge kul det kan ju komm en ragata vet ja...
Hoppas på en som är lika bra som Elisa :)
Nu är det i alla fall time att jobba, i kväll är det
jag , Lydiah och Monila.
 
Så eftermiddagen och kvällen löper på bra,
små saker att ta hand om bara.
Inga konstigheter.
 
Vi sluta 21 och Anna kom för natten.
Jag byter om och sen far jag hem,
Lämnar Eve på branta backen och Maria på Passvägen.
Kör sen hem mig själv.
Dagen är slut.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0