Hemma

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 17
SÖNDAG 160501
Valborg 
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT.
 
 Sitt medan du är ung,
så orkar du stå medan
du är gammal.
 
Finländskt ordspråk. 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknar flera gånger per natt, även nu på morgonen.
Det fattas lite kaffe.  I går  blev det massa roligt så jag  
sätter upp lite bilder här.
Vårat dubbelrum
Nr: på rummet
Ari vid vår ingång
Ett hav av vitsippor
Gammal ek
Kärlek inristat i trädstamm som vi fann på vägen.
Utanför relaxavdelningen
Middag på G
Jag åt gös
God efterrätt
 
Nu till min dag. Frukost står först på listan.  
 
En skön promenad på morgonen, runt området.
Fina promenadstråk och skönt med sol.
Jag tror att jag kan sitta i solen hela dan.
 
Men nu far vi hemåt, via småvägar och ett stopp för glass.
Jag tror att det var en bra biltur,inte alls för lång utan lagom.
Väl hemma skall man kolla om allt fungerar som det skall.
 
Tvättstugan vill säga....Har varit problem med att boka.
Så nu skall jag ner och se om jag kan tvätta....
Inget funka i dag heller...
Hur i helvete skall jag göra nu????
 
Jag Tar och kör gubben till hans jobb så han får hem moppen.
Kommer dit...och upptäcker att gubben inte har hjälmen med.
Tror att det är meningen att han inte skall köra moppe i dag.
Jag får köra han till jobbet i morgon bitti..
 
Nå väl ner för att fixa strumpor till min son..alla
hans ligger i tvätten. Så jag måste ringa Botkyrka i morgon....
Arg som ett bi.....
 
Blir bjuden på middag hos Camilla, snacka om att meka egen burgare...gott.
Skönt att slippa göra mat i dag också. Nu är det hem och lite tv innan man läser
nyheterna från ögonlockens insida.
 
Trevlig kväll då....
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0