Känner mig bättre

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 18
ONSDAG 160504
Monika & Mona
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 Den farligaste av våra fördomar
är tron att vi inte har några.
 
av; Vikko A. Koskenniemi
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
jag vaknar till att jag hör gubben så upp och ner i
trappan och låser och öppnar dörren.
Han har inte haft minnet med sig kan jag säga.....
 
nå väl min frukost skall jag pröva på i dag,
äter långsamt.....
vätska är fyllning viktigt i dag kan jag känna.
 
Min dag startar långsamt och lugnt.
inga farhågor och inga förkastningar.
Här skall vi ta det piano....
 
Vilken tur att jag känner mig bättre och kan 
åka till jobbet i morgon så det måste bli bra.
Jag har ett morgonpass att slåss med.
 
Dagen nu är lunch med Juhani, håller tummen
att det går att äta, är lite hungrig nu.
Skall släppa han i Flemingsberg sen och jag skall till Salem.
Uppträdande var det vist....
Kul att barnen tänker på farmor/mormor. 
Biljetter till showen
En nyfiken flicka som skall ha koll på allt.
Johanna ( röd tröja här  närmast mig) skall nu sätta fart på dansen.
01 är min Johanns fullt ös
Hayli blev trött och lade sig på golvet
Och sen upp på fötterna för att dansa 
Mer Johanna
En tjej som får dagens hjärta... Sitter alldeles stilla i en timme.
Mer dans med Johanna
 
Väntar in slut numret .
Sista dansen
Slut sång.
Amanda var också med.
 
Men sen är det kväll och jag skall lata mig så du vet.....
Efter middagen som består av sallad med skinka och grönt, 
glömde osten...
 
Men lite tv och sen är det sova som gäller,
skall ha ett kvälls pass i morgon...
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0