Lång sov morgon ....om nu jag ville ha det :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 20
LÖRDAG 160521 
Konstantin & Conny
GRATTIS
 
Världsdagen för kulturell mångfald
 
DAGENS CITAT
 
Det är bara otur att inte bli älskad,
men det är en olyck att inte kunna älska.
 
av; Albert Camus
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Efter en orolig och halv jobbig för natt somna jag vid fyra
tiden och vakna strax efter sju. Gubben hade fixat 
äggmacka och kaffe,
 
Så frukosten var klar när jag kom upp.
Har en täppt näsa och sjukt ont i halsen.
Då tar jag en strepsils först för att döda baciller.-...
 
Och så njuter jag av min frukost.
 
 
En god kopp kaffe är inte fy skalm...
 
Så nu är min morgon ett faktum.
Och jag har en förmiddag som bara kan vara så....
Inte alls märker jag, Först får jag reda på att Amanda
skall komma till oss, ok   det kan vara bra för henne.
 
Sen åker gubben med Rickard och flytta på Mercedes.
Juhani ville bli hemkörd från centrum, han har varit i Salem.
Och då fixa han lunchen till mig.
 
Då ringer Camilla och undrar om jag kan komma med vatten till Linus,
hon med familj är med Annelie med familj och skall grilla vid slutändan av
brosjön.
 
Ja ha ja då får jag väl åka dit då...sen till jobbet.
Maria jobbar morgon så vi jobbar inte samma tid i dag.
Men det är ok för min del, tomt i bilen bara.
 
Väl på jobbet möter jag Dilan vid parkeringen och
Simon uppe på avdelningen. Lydiah hade gått hem hon mådde illa.
Jag jobbar med Johanna och Zilan, två trevliga tjejer.
 
Eftermiddagen/kvällen går som på räls.
Några få saker bara.
Men till slut blir det kväll och jag slutar.
Ylva för natten kommer och vi kan avlägsna oss.
 
Kör Zilan till Fittja och sen hem.
Väl hemma....
kaffe och sen sängen.
 
God natt.
  
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0