Ledig fast inte.....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 21
MÅNDAG 160523
Desideria & Desirée
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT
 
Med lögner kanske du kan ta dig framåt i livet
men du kan aldrig vända åter.
 
Ryskt ordspråk
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Så är det åter en ny dag, ny vecka nya utmaningar.
Jag har fullt ös på schemat i dag så det 
blir inte så mycket vila direkt..
 
Om man skulle försöka med lite ledig planering när man är ledig
skulle vara  lite kul faktiskt. Nä då har man fixat med läkar besök på morgonen.
Sjukt helt sjukt.
 
 
Så nu är det min frukost time.
Njuta lite så man kommer in i normal stämning.
En kopp varmt kaffe sitter som en smack.
 
Jag kör ner Juhani till tåget, efter vi har haft strömavbrott...
Tydligen en stor del av Tumba då Camilla också hade det.
Om tågen inte går får jag nog köra Juhani till jobbet.
 
Ser ut som om tågen går :)
Vilken tur...Jag tar mig till Brinken
och tar en kaffe till. Camilla och Linus skall iväg till Dagis
och jobb, jag skall också iväg, träffa psykologen....
 
Det går ju ganska bra detta med OCD behandlingen när
man kommer på saker jag gör egentligen.
Min lunch skall jag in ta i Farsta.
 
Jag skall nu hälsa på Ericka E. Fan va kul.
Bästa arbetskollegan från gamla stället.
Hon har det bra där hon är nu.
Tur att vi fått så bra..:)
 
Trevlig lunch med massa samtals ämnen...
Så där man har inte snackat på flera år.
Vi ses snart igen...
 
Nu är jag i Tumba centrum och träffar Camilla, en fika förstås.
Träffar på lite annat folk också. Pratar om lite av varje.
Kolla lite på saker jag skulle vilja köpa.
Nu är det ju Astrid och Robert som är på tapeten.
 
Väl hemma så ringer Linus och undrar om vi kan gå ut en stund.
Han vill leka i mormors hus...:)
Ja jag hinner det också. Inga problem. Maten blir klar till 18
i dag.
 
Så nu sitter jag ute och lapar sol och njuter av värme och sol.
Sitter i alla fall nästan en timme. Skönt.
Skall göra mat nu.
 
 
Kyckling,potatis och grönt :)
Ja det är ju helt OK.
Matlåda till killen och gubben.
 
Blir barnvakt i dryga timmen, Camilla och Thomas tar en 
golfrunda. Det går nästan bra gossen är as trött, och det bilir lite
gnäll vid duschen men annars var det lugna gatan.
Kolla på tu ti tu, engelskt program.
 
Nu blir det bara att slappa och se till att slippa värk i armen.
 
Ha en trevlig kväll.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0