Mår piss

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 18
TISDAG 160503
Jhon & Jane
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT.
 
Tro inte att du har hälsa.
Hälsa är odödlighet.
Livet är en långvarig sjukdom.
 
av; Augustinus
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknar med en huvudvärk av denna värld.....
Hur bra på en skala är detta????
Nä ingen hit.
 
Så jag ligger i sängen i dag...
Och tycker synd om mig själv.
 Det blir inte bättre av det men jag vill göra det.
 
Nu är det redan lunch och jag är bara tröttare och mår inge bra.
Jag har i alla fall petat i mig lite skorpa och så, det får stanna i magen :)
Det är ju bra, annars händer det inget på fronten här.
Tror jag sover lite till :)
 
Vill inte göra värst mycket så det blir en kort händelse fattig dag.
Juhani är hemma till eftermiddagen går sedan ut med kompisar.
Så då är det tyst och lugnt hemma ett tag.
Jag sover lite till.
 
Gubben kom hem vid 19.30 och var trött Hugo.
Har fixat mat åt han så det kan han ta och sen lägga sig.
Jag kollar tv men känner att det blir inge bra.
Somnar...
 
Vad gör jag nu då????
Klockan är 22.40,
messar lite med Nea.
Skall se om jag kan somna om...
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0