Ny dag nya utmaningar

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 20
TORSDAG 160519
Maj & Majken
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
Det finns tre ting som inte kan döljas;
kärleken, hosta och fattigdom.
 
av; Ivo Andri´c
 
VÄLKOMMEN TILL MIN VÄRLD.
 
Vaknade före min klocka i dag.
Det kan vara rätt skönt. inte för att jag har värsta ringsignalen
utan bara slippa vakna till ljud. Så upp och morgon rutiner är ett faktum.
Allt går i lugn takt...varför?? Mitt huvud är en smula för litet.
 
Nå ja nu tar frukosten vid vare sig värk i huvudet eller kroppen.
Här skall jag minsann äta en god frukost.
 
Och så en sista njutande minuter innan jag åker.....
Kaffet.Nu blev det ju inte så eftersom jag upptäckte att
klockan var fem över sju....
 
Jag skall vara ocj plocka upp Maria 20 över och Eve lika så....
Men jag skall ju borsta tänder...sminket får vara i dag.
Naturell får fungera i dag.
 
Vilken förkylning jag har på G.
Näsan , halsen och huvudet känns mindre bra.
Hoppas det bara passerar.
 
Nä mot jobbet, lite så där lagom bra...men det går nog bra.
Väl framme så är ju alla uppe ...nästan....
Har tre kvar, och det är väl bara att ta tag i detta då.
 
Jobbar fram till tolv skall till Björn.kulla.
Kurs i dag, med fika och många skratt.
Det är bara att sätta fart på bilen mot kursen.
 
Och visst hade vi skoj....
Många skratt och många saker blev det.
Massa saker som är bra och som skall påminnas av alla till alla.
Vi jobbar med människor och det är OK att det kommer att ta tid.....
 
Vi slutar och kan nu fara hem.
Eve, Maria och jag.
Smidigt.
 
Så vad skall jag ha till middag????
Ingen aning, det är ju bara att titta i frysen då.
Camilla ringer och räddar middagen.
Hon har köttfärs på burk som jag skall hämta.
Spagetti med köttfärssås.
 
Hem och fixa middagen,,,
men ingen gubbe kommer var är han???
Han kan inte klockan så han blir sen....
Jag och Juhani äter innan.
 
Gubben kom nu...17.30
Han råka jobba över. hahahaha
Han råka otrolig, inte likt honom.....
 
Men skall göra kväll nu och försöka fixa med min förkylning.
Den skall komma bort på något sätt:)
Hur gör djur??  
 
Ligger på sängen  och kollar på  roliga djur. 
Inte  på trean utan på FOX?
Sen får jag se vad jag gör. 
 
Hoppas kvällen blir bra.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPRÉR GRANNY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0