Och så var jag ledig......Eller???

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V.19
TISDAG 160510
Esbjörn & Stybjörn
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
Man är aldrig så lycklig eller så olycklig
som man inbillar sig.
 
av; La Rochefoucauld
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknade så där sju minuter i sex.
Hörde gubben starta moppen och åka iväg.
Går upp och upptäcker att sonen inte är hemma....
Fan, klump i magen och ett oros moln kom dalande.
 
Så var är han nu då???
Hör att någon kommer i dörren med nyckeln och se där
här är han, ute hela natten och dräller och så dyker han upp lite så där
på morgon kröken... Skaffa ett jobb snor unge....
Arg är jag....
 
Men nu skall jag koncentrera mig på min dag och undvika att stressa upp mig.
Hur fan skall det gå till??? Ja det kan man ju undra....
Jag har ingen lösning på det nu.
 
Till min frukost och lite avgjutning.
Tar en god nykokt kaffe och njuter av de också.
Andas in...andas ut....upprepar och känner 
>Jo denna dag är en bra dag<
 
På väg till HS för ett samtal med psykologen Mia.
Det blir massa exponering och massa frågor om hur det känns.
Men fan det är ju jobbigt, jag hatar att behöva utsätta mig för att inte dö.
 
Väl klar klockan 11.00 far hem för mia skall komma på ett
hembesök och kolla lä'get hemma. Ja och paniken är på
topp nu när jag måste göra...altt detta.
Göra och måste två tvång jag ältar till
döddagar.
 
Men nu skall jag ha tvättid och massa saker att fixa.
Har ju varit strul på bokningen i över två veckor,
så nog har jag allt tvätt.
 
Hämtar Linus då Camilla puttrar runt på en kryssning,
och Thomas har lite sen arbetstid.
Men det är OK i dag men inte ons, tors.
Jobbar ju kväll då.
 
Middagen skall fixas för inte har gubben gjort den inte, Han ligger på
soffan som värsta bohemen. Jag är minsann trött jag.
OK jag är så förbannat slut, för jag får ta allt i detta hus också...
Nu tycker jag att det är viktigt att hjälpas åt,
men det tycker inte han.
 
Måste iväg med luren till Thomas...
Han skall försöka låsa upp nätet.
Om det nu går.
 
väl hemma så känner jag att nu fan är jag död.
 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0