Så är jag på G igen

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 18
LÖRDAG 160507
 Carina & Carita
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT
 Människan är det hon tror.
 
av: Anton  Tjachov
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
 Min dag var på G klockan 05.45, men det hade jag ingen lust med.
Så jag tar och somnar om, :) så skönt.
Vaknar upp 07.15 bättre :)
 
Njuter av min frukost och så har Amanda fått frukost också.
Så nu sitter hon och försöker kolla på Nikilodeum och jag skall ta en dusch.
Jag skall nu iväg för att byta sandaler till Joline.
 
Och då blev det ett par andra som hon skall ha.
Det gör nget. Men det hände en annan sak också...
Linus och Camilla var med ner...Egern bil.
 
Vi fika och planera dagen...Jag jobbar så jag vet nog vad jag skall göra.
Hon har Linus och Haylie i dag så hon har att göra.
Hoppas det går bra.
 
Jag pratar med Maria börja 12 och jag 13,
hon får ta tåget i dag eller.
Ringer henne, men då har hon redan åkt.
 
Väl på jobbet jag och Lydiah skall kampa i dag tillsammans med 
Salwa.. Ja det går som det går alltid...bra.
Jag har masserat våra gäster i dag.
 
Nu så jag vill bara säga att det är bra gäng på Västergårdens växelvård :).
Pluss för oss som är så bra. Det är alla kollegor på de andra avdelningarna också...
Så det så.
 
Då är det bara att fra hem och försöka varva nert,
skall ju iväg i morgon klockan 6.30.
Slut i rutan och tack för mig.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0