Vad händer här då???

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 19
TORSDAG 160512
Carlotta & Lotta
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT.
 
Den olyckligaste formen av olycklig
är att man ha varit lycklig.
 
av;  Boethius
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Sov morgon de lux +++,
här sover man på söta örat till 06.45,
Jag var visserligen vaken i natt men de
räknar jag inte i dag :)
 
Då var det duschen som väntar först så kroppen blir lite varm.
Konstigt att jag har så där 19 - 20 grader inomhus,
men inte är kroppen varm inte.
Fasen vad den är frusen.
 
Kropps tempen måste vara nere på sådär 35,2 eller så.
Och så har jag ju vänster kylskåp förstås.
Inge rolig historia.
Nu är frukost på G och jag skall njuta lite,
Åter kommer snart:)
 
Så nu är det ju så att mjölken är slut.....
jag måste alltså ner till affären, jag far till Willys.
Snabbast och lite så att jag hittar där lika lätt som min egen ficka.
 
Väl hemma plockar jag upp lite bröd, mjölk, ost...min lunch som jag skall ta med.
Tar och njuter av lite kaffe och lite tid innan jag skall till jobbet.
Oj ibland rinner tiden så fort eller är det jag som skall göra så många måsten först?
 
Ner till Maria plockar upp henne och så iväg till jobbet.
Måste ringa It och få ett godkännande på att ta ett nytt kort..
Här är vi nu....och jag jobbar med Simon och Kadija.
Så då är det bara att köra....
 
Dagen/eftermiddagen gick galant.
Vi har dock inte varit ute i dag...det var lite kallt.
Men hoppas på i morgon, vi kan väl måla lite eller något annat skoj.
 
Middagen går bra och sen åker en gäst i väg med sin familj.
Hoppas det blir bra för dom, en tanke till er.
 
Slutar jobbet och går ner för att byta om.
Lugna gatan och det är bara bra de.
Träffa Camilla J för att få lite saker av henne.
nu hem och sova upp tidigt i morgon.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0