Arbetshelg

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 44
ONSDAG 161104
 Sverker
GRATTIS
 Alla helgons helg
 
DAGENS CITAT.
 
INSE
SKILLNADEN
MELLAN ATT ÄGA
OCH ATT LEVA.
av:
Paul Wilsson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har tvingat mig att vara kvar i sängen för jag måste
få sova lite, det har funkat så jag har sovit fram och åter
hela tiden.
 
Nu är det dags att gå upp och ärta frukost.
Här skall vi nog se till att allt blir bra.
Morgon stök och så på med kläder
kan vara en bra ide.
Frukost,
Min höjdpunkt på dagen,
älskar att sitta här och njuta av den.
Så gott.
 
Lite koll på nätet och nyheter så jag vet
vad som händer i livet.
En varm kopp ny kokt kaffe kan bara inte vara fel.
Njuter av det som bäst.
Och så ringer lillkillen. Mormor kan jag komma till dig??
Snälla
 
Kan jag säga nej???Absolut inte.
Klart du kan komma, då kommer nästa fråga.
Är mina kusiner där???
Ja dom är här, och jag kommer nu och hämtar dig.
 
Så då är det bara att köra till Brinken och så tillbaka 
hem med Linus och mamma. Hemma väntar fyra
kusiner, mest de två små.
 
Dom leker och har skoj, tills tröttheten slår hårt in på 
Linus, han har ju haft hög feber sen i måndags.
stackaren allt är galet just nu.
 
Nea skall dra till stan och jag är på G till jobbet.
Liten lunch först. Det blev Donken med mormor.
Det var ju så att han skulle åka till pappa i Länna
men det gick inte heller.
 
Som tröst tog jag honom till Donken.
Sen körde jag dom hem,
och vidare med mig till jobbet.
 
Har ett kvälls pass med Lydiah,
det kommer gå så bra då.
Allt har vi som ett tåg har sin räls.
 
Eftermiddagen gick så bra.
Vi har fasta punkter i medicin ut
delning, fika och kvälls mål.
Sen lite dokumentering.
 
På väg hem, kommer i väg 2 minuter efter 21.
Maria är klar och vi kan ta oss hem.
Min bumble Bee står på Marias p-plats
Det är snällt av henne att jag får låna den.
 
Då så en kaffe liten titt på nätet.
Nu är det bara  
God natt
  
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0