Då går jag vidare i veckan

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V 467
TORSDAG  161124
 Gudrun & Rune 
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT 
 
ACCEPTERA BARA EN DEADLINE I TAGET
 
Deadline är roten till många stressproblem.
Acceptera bara en enda deadline åt
gången, så blir du herre över
din egen tid.
 
av;
Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Men varför sover jag så illa nu?? Vad är det som är på gång nu??
Höger hand är så bra och det känns så bra, vänsterhanden är
vänster handen, lev med din smärta och de bekymmer
jag har här.
 
Mitt höger ben jobbar vi på jag och Mattias, så vad är problemet?
Jag vakna visserligen bara två gånger i natt  (02.26 & 04.16)
men med en känsla av att jag försover mig....
Så konstigt.
 
Frukost
Tänder ljus, andas och kommer till ro.
Njuter som man bör av denna
måltid.
 
Kollar nyheter och facebook.
Måste vara uppdaterad eller så :)
Men det är ju inga ovanliga saker som
händer man kan ju nästan gissa till sig  rubrikerna.
 
Kör skitungar till Salem.
Kan vara bra, skall visserligen dit efter
nio på massage så det  är väl inga större saker.
 
Gott kaffe kan aldrig vara fel.
 Njuter mycket av denna giftiga dryck.
 
Nu är det hög tid att fara på massage, det blir
helkropps massage och njutning till tusen.
En timme senare mår man så gott att jag
känner för att gå och sova.
 
Kör över till Camilla hon bjuder på lunch.
sen lite kaffe. Så skall jag hem och
fixa lite med städ och så.
 
För bereda middag, köttbullar med makaroner.
Linus kommer och sen är det ju bara
full fart och middag till
alla.
 
Kör ner Joline och Linus till Brinken
Camilla fixa ny gran till mig så den blir
bra. Joline är inte glad åt den.
Vi fikar medans Thomas
och Camilla.
 
Dom har råttinvasion på vinden.
Inte så kul tycker dom och
jag. massa saker förstörda.
 
Jag far hem senare och skall bara ta det lugnt, jag är
så himla trött. Kollar på nyheter och sen lägger jag mig
och tittar på tv.
 
God natt
världen.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra . 
// SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0