Dagen före helg,

SUPER FARMORS BLOGG.
V 45
FREDAG 161111 
 Mårten
GRATTIS
DAGENS CITAT
 
TÄNK POSITIVT
 
Bemöda sig om ett positivt tänkande, var särskilt noga
med att säga positiva ord, och låt sedan de positiva känslor
som blir följden klara av allting annat.
 
av:
Paul Wilson
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
När det är en ny morgon efter att vakna av ljudet från en 
ljudande platta. Startar med morgonrutiner och ser till att det blir som det skall.
Letar efter stödstrumpor och undrar vad för kläder jag skall ha på mig.
 
Frukost
En god frukost som ger mig energi till att starta upp
dagen. Nu är det bara att köra. vad säger nyheterna??
 
Oroligt och massa demonstration i
USA det är ju inte så kul. Hoppas 
det inte sprider igen till oss, vi vill
inte ha hit det.
 
Då är det bara att fixa sig till att åka mot 
jobbet .  Maria åker med så vi kommer
på plats. Jag har ett pass med
två killar. Simon och Essaid.
 
Morgonen gick så bra och lunchen var inga problem. God mat fick dom allt var
lugnt och stilla.
 
Kollegor för kvällen kom vid ett.
Nu är det bara att ta helg klockan 14.00.
Jag plockar upp Haylie och Nea.
 
Guldklimpen har fått en spruta.
Det var en elak läkare sa
hon. Hon ville att jag skulle
skälla på han.
 
Väl hemma hittar jag min lilla kille, Linus 
ska sova hos mig och leka med kusiner i morgon.
Jag skall leta efter en riskokare . 
Jag behöver lite annat också . 
 
Familjen Annorlunda skall
hälsa på ett par kompisar i dag.
Så vi är ensamma  jag, Ari och Linus.
 
Det skall bli mat. Linus vill ha köttbullar 
jag tar kycklingwok Ari tar en annan matlåda . 
Det är ju bara att värma.
 
Nu när dags för filmen. 
En lugn och skön kväll alldeles tyst är det.
Och nu så kan jag göra kväll och njuta av den ett par timmar.
 
God Natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0