Det är i dag en bra dag.

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V 45
SÖNDAG  161113
 Kristina & Krister
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT 
 
KOM NÅGOT NYTT
PÅ SPÅRET
 
Det är svårt att känna sig spänd när man
lär sig något som man gärna
vill veta.
 
Och man kan få kunskap från
de mesta osannolika håll. 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
Väl kommen till en fin söndagsdag och
en lugn och skön dag där jag skall göra
inget.
Frukost 
det är ju bara att njuta av den en stund.
Min dag är ett faktum men den är långt ifrån
så som jag har planerat.
 
Pang brak och vilket helvete.
Jag har ingen som helst lust
att se vad detta kommer att göra mot mig.
 
Till slut löser allt sig och jag blir kvar hemma
med barn, tre skall gå ut och leka i snön.
Herrskapet och Ari skall kolla hus.
 
Jag tittar på tv på några läkarserier som är från verkligheten.
Har en stund för mig själv innan barnen ramlar in.
Det är ju inte så svårt att se till att dom har 
något för sig.
 
Lite rita tid för barnen.
Jag lapar kaffe och kollar tv.
Nu ringer min lur och jag skall
göra mig klar för att ta
mig till affären.
 
Nea och jag far i väg mot kungens kurva.
Handlar och känner mig lite trött.
När jag kommer hem
har Jimmie fixat middag.
 
Lite kaffe med fars dags tårta.
Vi grattar alla pappor.
Gott med tårta så här på kvällen.
 
Barnen är sura och lite övertrötta.
Nu när klockan är 22 om ett par minuter så känner
jag att det är nog bra om jag kan lägga mig.
 
God natt
världen.
 
HAKUNA MATATA ,
Det är ord som är bra . 
// SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0