En vecka efter operationen på h-hand

 
SUPER FARMORS BLOGG . 
VECKA 28
dag 333
Många 161128
Malte 
GRATTIS 
DAGENS CITAT 
 
GÅ FRÅN A TILL B
 
Medan födoämnen som innehåller A-vitaminer stärker
förmågan att uppleva lugn, är det 
B-vitaminer som påstås ha den
m,est dynamiska effekten.
Se till att bönor, linser, ärter, nötter,
vetegroddar, gryn och mejeriprodukter
ingår i din diet.
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG . 
 
En skön sov morgon kan jag allt behöva, men eftersom
min mans klocka ringer på morgonen så är det ju inte så kul att 
vakna runt fem på morgonen.
 
Somnar om men vaknar igen, så det är lite så där skit
och pannkaka med sömnen. Kan ju ta en lunch tupp lur.
Kan aldrig vara fel.
 
Men morgon stund har guld i mun.
 
Frukost.
Njuter av det och ser till att allt är på plats,
ljus, fil med musli jag och lugnet infinner sig.
Njutning.
 
 
Kaffe
Ja jag går inte ut genom dörren utan att få lite kaffe i mig.
MMmmmm njuter av den gott, kollar lite på nätet om
vad som händer i världen.
 
Kör två flickor till skolan,
Fick inte upp billåset det var fruset 
eller så är jag bara svag :)
 
Två är hemma och lite off minstingen har
sovit som en kratta och sover fortfarande nu klockan nio.
Camilla skall kolla Linus rygg på globen och sen ta prover själv.
Hur kommer det sig??? Vad har SLE gjort denna gång??
 
Jag fortsätter min dag, mot kiropraktorn
 Hittar en P-plats på en gång så betala.
Knallar till Vårdcentralen i Tullinge.
 
Ja det är ju så skönt när man varit där,
ingen värk eller sendrag, det håller
ett par timmar.
 
Nu hemåt in på Willys handla till middagen och morgondagens.
Massa korv, massa rotfrukter och mjölk. Bröd till tunnbrödsrullen.
Hem, Juhani och Nea kommer ner för att bära.
Jag bär inte.
 
Parkerar bilen och skall ringa Camilla men lur funkar inte.
Startar om och Camilla ringer mig. Linus har varit en duktig kille
på sjukan, blodtagning och hos lä'karen.
 
Jag har tvätt nu, Nea och Juhani också.
Massa tvätt är det. Men allt går bra och 
jag känner att slutet är nära.
Skall äta middag nu.
 
Mätt i magen och känner mig slö,
jag får känna så. Kolla lite tv och
sen är det ju bara att sova.
 
Ha en bra kväll
sov gott. 
 
HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0