Helgen har passerat

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 44
ONSDAG 161106
 Gustav & Adolf
GRATTIS
DAGENS CITAT.
 
ÄGNA DIG ÅT FISK.
 
Varför är det så rogivande att titta på fiskar?
Därför att de rör sig aå långsamt, och vad
viktigare är - de andas långsamt.
 
Att se på dom är som att
betrakta havet.
 
av:
Paul Wilsson
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Så här det helgens sista skälvande timmar, jag har lite morgonbestyr.
Tar fram allt som skall ingå i min frukost.
Tar och sätter mig vi datorn för att njuta av den
och kolla nyheter och skriva.
En varm kopp kaffe på detta och jag är klar för
att göra en fantastisk dag. Skall ta och hämta nycklar
till Ari från bilen och lämna till han.
 
Och så bär det av till Huddinge och ett jobb som väntar. Jag skall  jobba med Zilan.
En mycket ung men duktig tjej . 
Vår dag rasar i väg och 
vi har alla uppe
klockan 9.30
 
Så det var kul att få allt gjort som man
ville ha fixat. Nu närmar vi oss 
lunchen.
 
Vi har ingen som kommer 
före 14, men det går 
så bra.
 
Hela mitt arbetspass har varit super i dag.
Tack  Zilan dagen var mycket bra och
trevlig.
 
Kollegorna Lydiah och Simon kom där vid 14.
Jag lämna över och åker hem. 
Seg och lite trött . 
 
Huset är så gott som tomt det är 
lite vanligt dagar som dessa.
Men inom en timme ramlar
alla in.
 
Juhani och hans fina flickvän är hemma.
Vi lagar mat till ett fotbollslag . 
Tur att vi har en diskmaskin . 
 
Allt undanplockat så man kan göra kväll.
Lite film till ungarna och då är det bara att invänta
det stora lugnet.
 
Barn skall sova efter film och kväll bestyr.
Det är lite svårt att få det lugnt i kväll
Men till slut lyckas jag.
 
Fixar kväll och ser på spårlöst.
Ja det är ju då min dag slut.
Tack och hej.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0