Mot helgen och vidare

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V 467
FREDAG  161125
Katarina & Katja
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT 
 
FLYT
 
Flyt i en simbassäng, på en gummimadrass eller 
bara i badkaret, så känner du hur spänningarna 
försvinner med tyngdlösheten.
 
av;
Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vakna fem putta på gubben och sa att klockan är mycket.
Han mumla att klockan ringer sen. Jag somna om
och sen vara det bara att vakna i lugn takt.
Eller hur!
 
Men allt blir lugnt i min kropp och min dag är på G.
Jag skall bara köra två flickor till Salem i dag, 
det är ju bra, sen kommer helgen och jag 
kör ingen :)
 
Men lite kaffe på detta
jag har faktiskt kokat kaffe med 
after eight smak.
gott.
 
Jag har ett läkarbesök i dag  så det är inget som är annorlunda i dag
mot mina andra dagar. Läkarna står i kö för att träffa mig, alltså är ja väldigt speciell.
Man kan ju vända detta hur som eller hur, min teori är bra för mig.
 
Klockan 10.45 mot läkaren Andreas.
och ett samtal om hur vidare jag skall göra nu.
Hur är det med mitn OCD? vad gör jag för att den inte
skall ta sådan plats i mitt liv, och vad gör jag av min ångest??
 
Jobba natt????
Hur fan skall jag fixa det???
Är jag en natt människa? Nej inte nu längre jag vill bara sov
på nätterna. Jag är för social för att jobba själv på natten 
vad skall nu hända??
 
Orolig över mina hände vad kommer hända?
Kommer jag att bli helt återställd eller??
Vad är det som sker?
 
Många frågor och så lite svar, jag är inte alls
på det klara med detta, lite oroligt är det.
Men jag är rätt envis så jag får 
bara bita i hopp.
 
jo ja just ja, apropå händer.
Det är svårt att få blåmärken på handflatan,
det vet väl alla? Men kolla dessa kort på min
höger hand.
 
Det känns fortfarande väldigt mysko i handflatan där
läkaren skar och finger topparna dom är lite bedövade,
taskig känsel på dom.
 
Hoppas det kommer att bli bättre efter ett tag.
Jag har ju en till att operera. Hoppas det inte
tar så lång tid att få den andra fixad.
 
Eftermiddagen är här och Hayli är min lilla
nisse i dag.
 
 Tacos middag i dag, Nea fixa go middag och det är så
gott och vi satt alla tillsammans och njöt av
middagen.
 
Lite jul pynt kom upp, stjärnor och 
ljusstakar. Gardiner är på plats.
Sen blev det fredags mys och
film för barnen.
 
Kvällen lider mot sitt slut och jag börjar fundera på att
sova lite så man orkar med morgondagen.
Så slut i rutan.
 
God natt
världen.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra . 
// SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0