Och i dag är det något fel på min handled.....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 43
ONSDAG 161026
Amanda & Rasmus
GRATTIS
 
Grattis på 
namnsdagen
Amanda.
 
DAGENS CITAT.
 
Gå ut och gå
för nöjes skull
 
Medan vissa former är träning kan verka
plågsamma är det lätt och behagligt
att bara gå ut och gå.
 
Ta en promenad varje dag, inte för att
du måste utan för att det kan vara det mest
avslappnande sätter att komma från
a till b - om du  har den rätta inställningen.
 
av;
Paul Wilson
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Hur jobbigt är det inte när du vaknar och kan inte somna om,
fast du har all tid i världen att göra det.
Det bara går inte, man vänder och vrider sig,
vänder på kudden för att få en sval fläck,
men nej det går inte.
 
Och jag som skall ta faste prover i dag.....
Att sitta och vänta på att man skall få äta
frukost kommer att ta tid.....Oj vad sugen
man är i flera timmar.
 
Nämen en timme kvar nu.....
skall spela lite på datorn för att få tiden att gå.
Nu är det så att jag kommer att gå till vårdcentralen
jag skall lämna pårover.
 
Hemma igen och nu kan jag njuta av en god
 
frukost.
Så gott och njutningen är...makalös.
Varmt kaffe och så lite telefonsamtal, Börjar med 
Q-Park,
 
Det gällde en konstig sak som inträffa på HS.
Stoppa kortet i automaten, det står vänt....
Länge och jag väntar och väntar,
Jag avbryter inloggningen.
Det står tekniskt fel 
försök senare.
 
Tar en annan automat kvittot kom och jag
lade den i bilen och sprang in till Juhani.
Vi var på föreläsning mellan 15 - 16.30.
Jag kommer till automaten loggar ut.
Går till bilen...BÖTER....
Va fan, hur kommer detta sig.
Jag tittar på biljätten, fattar inte  ser en man mitt emot.
Frågar han vad är felet.
 
Han säger att jag logga ut när jag fick första biljätten,
(alltså vid mitt andra försök)
Och då jag logga ut loggade jag in igen.
Hur arg blev jag på en skala???
Explosion.
Kabang!!!!!
 
Samtalet i dag ledde dock ingen vart då
jag måste ringa i morgon igen.
 
Samtal två;
Min massör, fråga om fakturan räcker som kvitto till
friskvårds peng. Och ja det skall räcka.
 
Samtal tre.
Messes bilverkstan.
Är Bumble Bee klar???
Ja det är han, då kan jag hämta han.
Hur fort gick jag ner dit???
På 7 minuter.
 
Nu är jag på G till Rosendalsgården, dock inte in dit.
Sussi och Evelina vänta utanför.
Nu drar vi till Tallgården.
 
Sol möte,
här kommer många bra ideer upp hur vi skriver på vissa
saker. Jag form när den boende kan vara
delaktig och då går hela genomförande planen ut på
hur denne vill ha hjälpen.
 
Här på Tallgården är vi till klockan 15.45
Kör tjejerna till Huddinge och jag skall vidare
till Västergården .
 
Här skall jag jobba med ACP till sex i alla fall,
och Lydiah till 21.00 Allt är lugnt och städat
inga större saker.
 
Så slutar jag för i kväll och skall ta mig hem med Maria,
Hem och sova en dag i morgon också.
Gubben sover men Juhani
pratar med en tjej.
Kollar Hans tatuering 
Snygg. 
 
Nu skall jag lägga mig.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0