Semester...Tack :)

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V 46
LÖRDAG  161119
Elisabeth & Lisbeth
GRATTIS 
 
Grattis Elisabeth
på namnsdagen
 
DAGENS CITAT 
 
INSE DITT BEROENDE
 
Att tillfredsställa ett begär av något 
slag ( nikotin,chockad, koffein, alkohol )
är inte ett sätt att finna lugn. Erkänn ditt
beroende och försök hitta en
alternativ.
 
Då kan du finna lugn.
 
av;
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Aris klocka ringde klockan 05.20... Hur roligt på en skala är det?
Inte mycket och inte faller det mig i smaken heller.
Men så trött som jag är somnar jag om.
Tack för det.
 
Vaknar strax efter sju
och vi, jag och Linus kolla lite på finskt program om en
utrotningshotad rovfågel. Det var rätt spännande och jag tycker det var kul
att han ville kolla.
Frukost.
De andra barnen börja röra på sig,
Jimmie dukar fram frukosten och alla sitter och äter.
Det blir en lugn frukost tills Haylie blir lite putt.
Hennes smörgås har gott sönder :)
Hon har bitit på den.
 
Sen är det full rulle på alla barn och den ena vet inte vad den andra gör.
Hoppar runt och leker, barn är ju barn och det är väl ett himla liv.
Vad skall man göra i dag???
 
Barnfamiljen lämnar fortet och jag får besök av min dotter om en stund.
Linus kollar på Kian och lejonvakten. Jag väntar på kaffe.
Så min dag ramlar på och Camilla tycker vi skall fika på
lilla kaffet vid Masmo. Och vist vi far dit och det är stängt.
Vi tar då kungens kurva.
 
Gott med kaffe och munk,
Linus äter en hamburgare med pommes.
Sen planerar vi att åka till lager 157.
Massa bra saker där.
 
Hitta en tröja med ett H på,
vem skall ha den??
Haylie.
 
Så hem för att vila lite eftersom jag skall på middag i dag hos Anthony.
Hans pappa står och kokar och vilken mat, saffran ris,
en speciell köttgryta, homos och sallad.
Så gott.
 
Kvällen blev lite sen med tanke på att Juhani vill att
jag kör dom till Jordbro. Men nej jag kommer att somna
på vägen hem. Dom tar tåget.
 
Nu skall jag bara ta och göra kväll.
Jag behöver verkligen sova.
Det är barn basar i morgon.
 
God natt
världen.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra . 
// SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0