Vackert väder :)

SUPER FARMORS BLOGG.
V 45
TORSDAG 161110 
Martin & Martina 
GRATTIS
DAGENS CITAT
 
MASSERA TINNINGARNA
 
Några av de viktigaste akupunktur punkterna
återfinns i tinningarna. Tryck lätt under
utandning, släpp på trycket när
du andas in.
av:
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Hur fan har denna natt varit....
Vänt och vridit mig som fan, ursäkta språket men i dag
har det varit för mycket mitt höger ben är ju helt
hysteriskt konstigt.
 
Värker satan i muskler har svårt att hålla något tungt 
på höger sida, och att sitta är bäst.
Det är hur mysko som helst,
 
Men då är det bara att köra järnet ändå,
min kropp är så konstig just nu att jag vet inte vad som
händer med den. Jag tror att jag skall ta en helrenovering av den.
Men lite frukost på detta då.
Fil, musli, smörgås och kaffe.
En bra kombo.
 
Kollar nyheter och fb också.
Alltid något nytt att läsa om.
Nu är det mycket om Trump och
det är inget att läsa om.
 
Jag har nu full rulle med att ta bort kaffekokaren och
vatten kokan med mer från min diskbänk.
Killen som skall kakla och fixa bänken
kommer klockan åtta.
 
Vi har barn hemma så någon resa till Salem 
blir det inte. Alla barnen kom upp där vid kvart i åtta.
Det dröjer inte så länge innan killen kommer med diskbänken.
 
Nu ringer han efter en kille som skall hjälpa honom
att montera och att fixa kranar.
Fint blir det.
Före då allt var rivet
Ny spis och kaklat :)
Lite ljus tända
Fuina bänklen :)
Kakel killen som skulle kakla hinner inte uta det kommer en annan.
Vitt kakel och grå fogning. Det blev så fint.
Men det har tagit tid väldigt mycket tid.
 
Nå väl här någon stans skall vi hinna fixa lunch till barn.
Linus kom hit och får leka med sina kusiner.
Handla lite till middagen och lite annat.
Som jag alltid gör när jag är och handlar.
 
Tiden rusar i väg.
Nu är klockan så pass mycket att jag måste illa.
Mor bilen och mot Huddinge. Är lite så exakt på tiden.
Känns lite konstigt eftersom jag alltid brukar komma i tid
och till och med tidigt massa.
 
På jobbet träffar jag Lydiah och Johanna (vår administratör)
Hon jobbar på avdelningen helt otroligt, kul.
I dag är det då jag och Simon,
järnet kommer vid fyra tiden.
 
Vår dag rusa iväg, det var lite som skall fixat hit och dit.
Men det är också kul att dagen fort kommer fram
till kväll och så är det bara hemfärd.
 
Bilen står på baksidans parkering. 
Fullt på framsidan.
Maria är klar och vi
kör järnet.
 
Väl hemma tar en kopp kaffe och
upptäcker mitt fina kök. 
Dotter och svärdotter har hjälpts
åt att fixa.
 
Kaffe och lite TV.
Sen är det sängen.
 
God Natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0