:) Dagens tablå....:)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
.V. 40
LÖRDAG 161008
Nils
GRATTIS
DAGENS CITAT.
 
Att röra eller beröra.
 
Mänsklig beröring är ett av de säkraste sättet att bli av mes spänningar.
På samma sätt som en kram från mamma eller pappa tröstar ett ledset barn,
på samma sätt som en kyss eller en handslag tar bort aggressivitet i ett gräl,
kan den enklaste beröring ibland göra underverk.
 
av;
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har haft sovmorgon Hugo...jag kom sent hem efter jobbet i går då jag
hjälpte en kollega att komma in på dokumentationen.
det kan ju viktigt i vårat jobb att dokumentera.
För om det inte står skrivet har det inte hänt.
 
Nu är det bara att köra vidare på dagen,
frukost först.
Lite koll på nyheter världen över och på FB.
Spännande kan man tycka.
I bland så.
 
Njuter av en varm dusch .
Det var inte dumt, kroppen blir varm och man känner sig....
som ny på något vis, ha ha ha ha Eller inte bara blöt och så blir det kallt
när man går ur duschen.
Men värmer på mig med kaffe igen.
 
Nu är det hög tid att ta för sig av en lunch tillsammans med Juhani och Arrow.
Det var inte i går och jag gilla den fortfarande, Juhani är lite less för
han tycker vi måste följa massa andra serier då också.
Men nu blev det ett avsnitt.
 
Så till jobbet. 
Här har vi nu dagens mix....
Lugnt och harmoniskt. Jag är inne på 1D och fixar
med GP tillsammans med Maria och Fatou.
Går över till min B sida för att kolla hur det fort löper.
 
Så det blir jag och Simon i kväll, det är ju OK och vi kan
då få i hopp saker hit och dit. Vi skall fixa med vissa gäster på ett sätt,
andra gäster på ett sätt, vissa anhöriga si och andra så.
Här gäller det att lägga tungan rätt i munnen.
 
Det är inga komplikationer alls, lite rörigt bara, alla använder varandras toaletter...
Kan bli lite stökigt kan jag tycka. Men vi ordnar upp detta och i kväll kom alla i säng utom en...
Det är inte dåligt en lördags kväll. Jag och den enda som var vaken kolla på musik program
på ettan. Kul.
 
natten kom det är Laoura, jag ger en rapport och sen är det ....
Halleluja hem färd :) näst intill tomt hela Huddingevägen.
Tror jag var hemma på sju minuter.
 
Nu en kaffe och så sängen
Trött värk
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0