En dag till med tjocka fingrar

 
SUPER FARMORS BLOGG.
LÖRDAG 161014
Hedvik & Hillevi
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Vila fingrarna
 
Tryck försiktigt alla fingrar på ena handen
mot motsvarande fingrar på den andra.
Bara en mycket lätt beröring. 
Andas långsamt i sextio sekunder
och låt lugnet kommas
över dig.
 
av;
Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är lätt att tappa humöret när man inte är 100 själv.
Jag bara hatar att bli på dåligt humör, 
tappar massa energi.
Frukost 
Nå väl upp och hoppa och se till att alla får
det dom skall ha, Kan inte vara något konstigt.
Jag har så svårt med lederna fattar inte vad det kan vara .
 
Jag vill bara få bort allt konstigt och allt obehag.
Vill inte ha mer skit nu. Ari tar ut alla barnen så jag kan vila lite,
rätt tråkigt för han kan jag tänka mig.
 
Fyller på med lite kaffe
 
Nå väl nu är det i alla fall så att jag vred ryggen
igen så det blev lit fan vad ömt det blev nu.
Och på med salva och så får se om det lättar.
Camilla och Thomas kommer med lunch och det är
Pizza till oss och köttbullar till Linus.
 
Jamen då var det bara så att alla barnen far hem och jag är på
soffan och softar, känner att varenda muskel håller på att förtvina.
Jag är så svag i hela kroppen.
Något är general knas.
 
Nu är det i alla fall kväll och jag tänker inte göra något överhuvud taget
Uttråkad Hugo och så kommer det att vara i kväll.
 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0