Första oktober....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 39
LÖRDAG 161001
Ragnar & Ragna
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
Städa up i röran
 
Slarv och oordning bidrar till spänningar i
livet. Att röja upp i kaos är ett effektivt
sätt att få ro i själen.
 
av;
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Klockan ringer och jag skall nu upp för
att fixa i ordning mig för att åka till Södertälje.
Njuter av frukost.
 
Och så kaffe på det.
 
Nu är det bara att åka. Vi får fint väder Annelie, härligt och 
det blir spännande på vilken häst jag får i dag :)
Mot äventyr.
 
Kommer till Södedrtälje och sen far vi,
jag, Annelie, Daniel, Astrid och Robert 
mot mitt och Annelies äventyr.
Bilder.
Astrid och jag leker titt ut.
Jag försöker få Samson att vara medgörlig
Till slut gick det
Här är han nu till slut vakra Samson
Astrid ville sitta på den stora hästen :)
I skogen, helt magiskt
Han är trött och grinig :)
Glad att vara hemma
Här är en donna som var med förra vändan, Neas
lilla flinga
Anneli i sitt rätta element, och hunden Texas.
 
Vilken dag, det är lite så att man inte vill att den skall ta slut,
jag vill att man kan vara ute hela dagen. Men vi har ju Daniel
och barnen. Och när vi sadla av och tagit dom till 
hagen känner både jag och Annelie att vi
var hungriga.
 
Klockan var ju över 14.00 så lunch och allt var...borta.
Vi tar en kaffe och sen far vi hem till dom i Södertälje,
tar en lunch/middag då.
 
Nu skall jag lämna familjen och åka hem.
Har lovat mig själv en varm dusch och en relaxa kväll.
Ensam och övergiven...:)
 
Har tittat på lite Star wars och Sveriges bästa.
Nu är det bara att dra sig tillbaka och
göra min kväll.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0