Fortfarande svullen och öm i lederna

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
V. 41
FREDAG 161014
Stellan 
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT.
 
Lyssna till tystnaden.
 
Tystnaden är lugnets inre väsen.
Man kan inte framtvinga lugn, men
kan bara ta emot det när det
kommer.
Men om du håller ögonen öppna och verkligen lyssnar,
finner du det på de mest oväntade ställen.
 
Det enda som krävs
är lite koncentration. 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
Nej jag är så less nu.....
Förkylningen som över gick till 
ryggskott.  Och nu utprovning av medicin
som slutar med svullna händer, fötter och har ömma lederna .
 
Less på att vara halv dålig och så tragiskt att känna
sig dålig, trött och sliten. Fan vilken urusel dag.
Måste hitta på  något.  Kollar på bak program. 
 
Nu har gubben kommit hem så vi får 
se vad som händer nu. 
Lite slö tid tror jag.
 
Han fixar mat till mig och två flickor.
Vi skall ju ha tre små hos oss.
Ari gör alla lyft och jag gör så
lite det bara går.
 
Lite tv för oss då vi väntar in Linus.
Det börja bli sent. Men till slut dyker han upp.
Det blir tyvärr inte mycket tid tillsammans
innan sängen och sova dags. 
 
Jag kollar lite på Charlie på idol.
Och skall nu ligga på sängen.
Hoppas på mindre spända
fingrar och ömma leder. 
 
Sov gott
 
HAKUNA MATATA. 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0