Halloween med barnen

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 43
LÖRDAG 161029
Viola 
GRATTIS
DAGENS CITAT
 
 Skäm bort dina fötter
 
Ge dina fötter ett fotbad och massera dem sedan med någon
fuktighetskräm eller en väldoftande olja.
 
Du kommer att känna dig
underbart avslappnad.
 
av: 
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Jag kan inte tänka mig en sämre morgon.
Har sovit så illa med son värk i höger höft.
Fattar inte vad det kan vara.
Ont satan.
 
Så en ny dag har nu startat och jag skall fylla den med
 
Saker som skall vara lite roliga kanske....:)
Halloween tema på helgen.
 
Men morgonen startar för min del med
frukost. 
 
Det är ju bara att njuta den korta tid som är....
för när småttingar  här får man ingen njut stund.
Här är det bara att hoppa upp och starta dagen.
 
Linus kom och busa med godis i högsta hugg.
En fin fladdermus fick jag och Ukki fick en guldrulle
med spöken på. Han har gjort nästan själv.
 
Då är det bara att ta fram fika och låta barnen leka. Jag skulle vilja
åka till ett lekland eller så men det blir för mycket.
Jag nöjer mig med att låta barnen vända upp och ner på hela huset.
 
Lunch från Donken...massa beställningar blev det.
Tre happy meal, en  big Mac, en 20 bitars chiken nugets,
en sån meny också, en Miami.
Så det var det.
 
Hem och äta jag vill ju bara få i mig något nu
för nu är jag är hungrig.
Gott.
 
Barnen leker vidare och det är fullt ös i huset.
Jimmie och Nea kommer förbi och snackar lite.
Om vad??? allt mellan himmel och jord.
 
Camilla och jag bestämmer att vi kommer ner till dom vid 18.30.
Det blir så bra det, vi kan ta det lite lugnt under tiden nu på
eftermiddagen.
 
Middag avklarad och sen är det väl bara att invänta
kvällen för att fara ner till Brinken.
Här var det redigt upp lyst med
pumpor och spökdam.
 
Kort från Cammilla och Thomas
Herr pumpa
Deras nya inneboeende
Barn in actuon
Blodiga slakt knivar
Här äter vi surt pullver
Förklaringens man
Buuu alla spöken
Magiska trollkaren
Snäll häxa i när bild
Detta gilla Haylie
Titt ut
Lite spel tid
 
Barnen får i alla fall en kväll med massa lek och skoj.
Vi rör oss hemåt vi strax efter nio.
Barn trötta och behöver sova lite.
 
Jag gör kväll och det  är vad jag
behöver, slappa i sängen.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0