Kiropraktor i dag...

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 41
MÅNDAG 161010
Harry & Harriet
GRATTIS.
DAGENS CITAT
 
Njut av lugnets behag
 
Till skillnad från vads som krävs vid fysisk
träning fungerar skapandet av lugn bättre utan
värk och möda.
 
Ja, sinnesro är isig själv en av
livets stora utmaningar.
 
av,
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Känslan när jag vaknar klocka fem och inser
att jag måste göra massa saker på min 
lediga dag
 
Jag fattar inte varför jag behöver ha så
offentligt mycket att göra när jag är ledig.
Kan jag inte bara få en dag och ligga i
sängen en hel dag???
 
Men då så är det nog time att starta dagen så jag kan komma i gång.
Morgon rutin klar....Frukost klar.....kolla lite nyheter och FB.....
Lite kaffe till den sista uppgiften...:)
Då är det bara att rulla mot...Huddinge Sjukhus.
Här är det bara att sitta och vänta, sen läkare, inge ovanligt.
Hon undrar hur jag har det med
depressionen och OCD.
 
Jo depressionen på ökar eftersom jag går med illande
tandvärk i min vänsterarm 27 - 7. Jobbar ändå och försöker få mitt liv att fungera.
OCD.... ja mina barnbarn drabbas av det och att det är obehagligt att se kladd.
 
Annars är det bra... tycker jag, jag lever med mitt räknande och
plockande och vikande och torkande. Hon ler och skall föra detta vidare....ny tid kommer :)
Ja ja det blir nog bra.
 
Hem.... handla lite skall kolla lite till gubben då, han
fyller ju år på onsdag :) Men tror jag tar hem matvaror förs och centrum sen.
Hinner med en lunch också, hitta lite köttbullar.
 
Men då är det time att dra sig mor Tullinge och
Mattias, skall vara där 13.20 så man skall ju hitta
P-plats till Bumble Bee.
 
Kan vara svårt då jag tror att hela Botkyrka samlas i och kring detta hus.
Alltid fullt med bilar. Med titta där...utanför socialtjänsten... en plats.
Där ställe jag honom, betalar och går till Aleris.
 
En timme senare är man klar och då är det bara att
hämta BumbelBee. Mot Tumba....
Kommer hem och undrar lite lätt om jag inte glömt något???
 
Present till Ari jag skall väl handla något till han.
Han vet inte om något men anar tror jag,
Så jag far ner och handlar det jag vet är bra.
 
Hämtar Linus då mamma stänger och pappa sitter i köer.
Det är något han gillar, även Jolin och Haylie gillar att vara hemma 
här i Tumba. Tror det kommer bli flickor som kommer sova hos mig mycket sen:)
 
Nå middagen är ju redan planerad , det blir tjock korv , pepparrotssås och potatis.
Sallad och det blir så gott. Nu är det bara att fixa slutklämmen. Mat 
är inte riktigt klart när gubben kommer.
Linus blir hämtad 17.00.
 
Nu är kvällen ett faktum, jag kollar lite på Dr Phil, blir
irriterad och stänger av, kolla nyheter i sängen och så kommer
gubben, det blev tidigt sovande i dag..22.10
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0