Min mans dag....:)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 41
ONSDAG 161012
Valfrid & Manfred
GRATTIS
Cevilkuragets dag
till minne av
Björn Söderberg
 
ARI
GRATTIS PÅ DIN DAG.
 
DAGENS CITAT
 
Sänk ribban.
 
En av det största stressfaktorerna i livet är att
ständigt känna sig tvingad att leva upp till de 
krav som vi ställt på oss själva.
 
Gör dig själv en tjänst och ge
avkall på de där kraven 
någon gång ibland.
 
av;
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Planen hade varit att få sova en stund på morgonen,
lite så där försova mig........ Men det går ju inte
jag är ju uppe nu :)
 
Då skall man knalla i den iskalla lägenheten in till köket för att sätta på kaffe
fixa fil och flingor. sen tassa in till duschen för att tina upp.
Klart.... röra på fingrarna som stelnar med ens.
 
Kolla lite nyheter....vad händer i världen???
Som vanlig massa skit!!! Nå väl dagen är ett faktum.
Nu är det bara att köra vidare.
 
Mot jobbet och ett pass med Dilan :)
Och vi har hur snutit som helst, ingen anstormning .
Två är vakna och sen kan vi ta upp en i taget och göra morgon rutiner.
 
Här är det så stilla och bra, Inväntar lunchen. Det går också
smidigt, Lydiah kommer 12 och jag lämnar ett.
Jag har ett annat uppdrag och skall nu hjälpa Pia Å.
 
Ja det är en dag som har gott bra och att vi gör bra.
Känner mig nöjd med dagen och vet att
jag gjort mitt bästa.
 
Pia och jag tittar på genomförandeplanen, hon ville ha lite hjälp med detta.
Så här sitter vi och skrattar åt stolliga kommentarer.
När man skriver en dokumentation är det lite
viktigt hur du skriver
Men ibland får man
hjärnsläpp.
 
Nu far jag hem skall bara se till att allt kommer dit allt skall.
Köpa glass dricka och hämta tårta.
Juhani skall vara hemma och fixa med
disken och dammsugning.
 
Hallå var är han????
Fans jävla unge...inte är han här och inte
har han dammsugit heller. Disken är kvar och jag
får börja städa.
 
Nu inväntas kalas
 
 
 
Kvällen var bra och alla är nöjda hoppas jag.
Nu lägger jag mig.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0