Mina händer ha svullnat.....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 41
TORSDAG 161013
 Berit & Birgit
GRATTIS
DAGENS CITAT.
 
Lär dig två tal
Chi - rörelser
 
Det är nästan omöjligt att känna sig spänd
när man koncentrerar sig på en tai - 
rörelse.
 
Lär dig grunderna i tai chi och
du får hemlig källa till lugn.  
 
av:
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har varit vaken hela natten...Har ett par händer som
är som spärrballonger. Undrar lite lätt om det är reaktion av något eller
om jag rent av har något general knas i händerna.....
 
Värken i natt när jag skulle sov är helt sjukt 
det brinner och liksom blev kalt.
Hur det nu kan komma sig.
 
Tröttna på att ligga i sängen och ha ont
så jag gick upp klockan 04.45
Inte så roligt att ligga där och se natten
försvinna till morgon.
 
 
Men har nu petat i mig lite frukost och varit irriterad
för jag kan inte göra som man bör. Att breda en smörgås var inte lätt.
Att hälla upp kaffer och hålla i handtaget gick  så där.
Nu sitter jag här och funderar om jag skall dö nu eller sen. Jag är relativt less på att ha ont hela
tiden. Jag vill inte ha dessa problemen
tycker livet är skit.
 
Nu är det bara att invänta platt
läraren ringer. Och när man
minst anar så ringer 
han 
 
En läkar tid klockan 12.00.
Går dit  och får vänta över 1och en halv timme. 
Och så var det min tur.  Fort gick det 
fem minuter sen är det över.
 
Ödem som ökar under dagen.
 Just nu kan jag inte ta i någoträ
jag ligger här bara som en
fet korv.
 
Tycker bara synd om mig själv.
Jag kommer att dö
käns det som.
 
Inge skoj alls.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER FARMOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0