Och nu är det söndag

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 42
SÖNDAG 161023
Severin & Sören
GRATTIS
Lydiha
grattis på din dag
DAGENS CITAT.
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
När man vaknar och känner,,,,
NEJ jag vill sova lite till.
Är kroppen trött då???
Nämen då kör vi en
morgon då.
 
Frukost
Ja den är njutningsrik och smakar gott.
Den gör att man vaknar till liv en
smula. Hinner läsa på nätet vad som
hänt i natt och ute i världen.
 
En kaffe,
 viktigt uppiggande medel som man tar innan jag åker
till jobbet. Ny kokt och doftar så gott. :)
Nu plockar jag Maria.
Mot Huddinge.
 
Det blev lite många i bilen från Huddinge 
station,  Maria Larsson, Sahara, Evangelin, Maria.
När jag har planerat klart tryck jag ner Maria L,
I barnstolen .
 
Tur att det ärkort väg från stationen  till
jobbet. Tar bara några minuter.
Så var vi där. Jobba time.
 
Det blir massa jobb och massa saker hinner jag göra. Full fart hela dan. Helt slut och så 
sjukt ont i händerna och trött.
Har aldrig känt så förrut. 
 
Då dagen tar slut och jag kör hem ringer
Camilla. Det är kaffe på gång.
Jag som är kaffe drottning 
missar inte detta 
tillfälle.
 
Nu när jag är hemma lägger jag mig på
sängen. Och somna.....
Helt slut otroligt.
 
Gubben fixar middagen då jag kör Juhani
till Heron city. Han har en daterad. 
Kul för han.
 
Jag äter och blir propp mätt  lägger mig
på sängen och gör kväll.
Sjukt tidigt.
 
Fixar min dosett inför nästa vecka.
Lättare att hålla redan på vilka
jag skall ta och när.
 
Åter igen på sängen, tittar på ett program med Magnus Uggla  och komikern  Johan Glans. 
Kul att se. 
 
Trött som fan.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0