Plussamtal

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
VECKA 43
Måndag  161024
 Evert & Eilert
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT 
 
Betrakta skönheten
Gör det int för att stimmuleras utan för att
känna dig uppfyld. Ty du finner lugn där du
 finner skönhet - oavsett om den är natur
eller utförd av människohand.
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
Då min platta ringer har jag varit vaken i omgångar under morgon timmarna.
Längtat att sova mer och vänt och vridit mig. Så jobbig morgon.
Kliver upp och startar morgon rutiner som man bör.
Frukosten
kommer här näst,
en stuns njutning och så är det bara
att köra på.
 
Tända ljus och stämnings full morgon är något jag 
tycker är skönt, tyst lugnt och bara jag, Hör gubbens klocka
med ingen som kommer upp, kanske skall kolla till där.
Kaffe
läsa nyheter ja vad annars...
 Nu är det väl bara att ta sig mot jobbet.
Maria skall med.
 
Vilken dag i dag,  här kör vi 100 %
Och det menas att jag gör ett enormt
jobb och det känns bra.
 
Dagen går och jag känner att jag lever
massa saker att stå i. Herre gud vilken morgon. 
Nu är det bara lunch och mitt pluss samtal.
 
Men det var massa saker kvar att stå i.
Jag skall se till att min dag kommer 
att vara helt fantastiskt. 
 
Nu är  det samtal....Vilket samtal
Kan inte riktigt sätta ord på
det, känns så konstigt och
Så sjukt.
 
Vad är det på gång, vad menas med detta.
Jag har svårt att hitta ord och mina tankar 
far runt som jävla berg och dal barna. 
 
Nu skall jag på föreläsning om 
KBT behandling för människor  med
ohälsa .
 
Intressant att se hur de jobbar.
Vad de vill uppnå och vad
de som är med kan
få ut av det.
 
Nu är  det  bara  att  ta  sig  hem. 
Jag vill lägga mig i sängen och
sortera mina tankar. 
 
Maten är nästan klar när jag kliver in
genom dörren. Köttfärs, spagetti 
gott är det.
 
Är fortfarande helt tömd på energi
jag vill inte att det blir så stor grej
men det blir ju det. 
 
Vem skall jag vända mig till jag vet inte vem
som vill mig illa. Fan det är jobbigt.
 
Nu ligger jag och det är kaos  i mitt huvud. 
Ingen logik någon stans. Skit er nu i denna kväll.
Tv och sen sova.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA.
Det är ord som är bra 
//SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0