Så är vecka 42 ett faktum

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 42
MÅNDAG 161017
 Antonia & Toini
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Sälj armbandsklockor
 
Har du någonsin tänkt på hur avslappnad du känner dig
i samma ögonblick som du tar av dig armbandsklockan?
Lägg undan den då och då, så kommer du själv bort
från tidspressen.
av:
Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Min gubbe är nog en av dom segaste människorna på morgonen...
Hans larm går av och snoozar tre gånger.....
Det är väl lika bra att han
ställer klockan på
sex
 
Hans jävla klocka väcker mig varje gång och jag har
svårigheter i bland att somna om....så då är jag vaken från 05.15
Inte så roligt de dagar jag jobbar kväll.
 
Men nu skiter jag i det och kör morgonen.
Frukost.....
Njutningsfullt och gott, jag skall köra Linus till
dagis och vidare till Tullinge.
Så då är det en kaffe på Brinken.
 
Allt går som på räls, inga svårigheter här inte.
Nu är det Kiropraktorns tur.
Kommer till Tullinge vid 09.10, han hämtar in mig
09.20. Och lite koll och trycka här
och trycka där och jag ha ja jobba mer med musklerna.
Lite plankan och de andra övningarna.
Tack skall ske.
 
Hem. väcka Juhani,
Behöver komma till gravar i dag....
Hoppas han vill med.
 Och vi skall åka. Road trip :)
Först till Grager. Skogskyrkogården.
Mor och far, Botkyrka kyrka
Juhani saknar sin mormor...massor.
Kyrkan.
 
Sen var det bara att fara till Huddinge centrum för en sen lunch.
Castello fick det bli, gott och trevligt att bara vara med han.
Nu vidare till en föreläsning om....psykisk ohälsa.
Mycket bra.
 
Hem och fixa middag.
Makaroner, köttfärs, bea och grönt.
 
Nu gör jag kväll och vilar ut mig för kvälkls jobb i morgon.
 
Gör en bra kväll
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0