Till jobbet på ett kvälls pass

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 41
TISDAG 161018
Lukas
GRATTIS 
DAGENS CITAT.
 
Var positiv till
negativa joner.
 
Negativa joner är märkliga ting. De friskar upp luften,
hjälper dig att andas, förhöjer ditt humör och
ingjuter känslor av lugn och kraft i dig.
Det enda som krävs är en bilig
joniseringsapparat för
negativa joner.
Eller ett
åskväder. 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Men vad konstigt....vad är klockan??
Gubben har gått upp före klockan i dag, och
varit så tyst att jag inte har vaknat....:)
En helt otrolig bedrift från hans sida. :)
 
Jag vaknar självmant 06.35 cirka....
Skönt och allt är bara bra.
Upptäcker dock att jag glömde hämta recept i går
på Alvedon....inte så bra.
 
Skiter i dom nu för det är inte öppet nu.
Så jag tar mig till ett apotek innan jobbet.
Så vad gör jag nu då???
Morgon rutiner...dusch först.
Frukost,
Ja njuter av den i ett litet ljusskimmer från ett ljus.
Vackert och så njutnings bart.
Kollar vad världen har för sig.....
Hoppas på att hitta något bra, kan
vara lite skoj.
Kaffe
på detta och min morgon är full bordad.
Och så är sonen vaken och vi skall fara till sjukhuset
han har två läkarbesök, ett 10.00.
Jag börjar 12 i dag så det blev lite snällt med
tid. Ville hinna träffa Camilla.
 
Men nu är det jobbet nästa, han precis bara fixa Alvedon.
Och jag skall jobba med bästa ACP....Vi kommer att ha det så
bra. Få se vilka är inne???
 
OK 13.14,10, 17,16 dessa är lite mycket med, OK dubbelbemanning på tre.
Och två skall man hålla koll på. Det kommer gå bra, Men kolla vi blir tre..
Ja men då så...kommer allt att flyta som på räls
 
I ett oövervakat tillfälle för mig får jag en vridning och lyft 
i ryggen, smack....AJ nej inte nu jag vill inte.
Fan vad ont det gör. Jag pratar med 
Agnes (sjukterapeuten)
Jag får låna ett stödbälte...
Tack kan jobba vidare.
 
Det blir matning, och fika middagen kommer sen, 
Ingen TV på och det har alla mått bra av.
Full rulle på kvällen men det gick så bra,
boende i fokus.
 
Hem klockan nio,
Maria är redan klar så hon väntar 
på mig i dag. Ovanligt :)
He he he
 
Hemma tar jag medicinen,
kaffe och en macka.
 
sova nu.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0