Vad är nu detta???

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 41
TISDAG 161011
Erling & Jarl
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Gå ner i varv
med afrodisiaka
 
Ginseng; som har eftertraktats för sin
verkan som afrodisiaka i många 
hundra år, anses även verka
avslappnande på  nervsystemet
vid regelbunden användning.
 
av;
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknar av något som låter, vilket inte är
ovanligt, det är bara att kolla vad det var eller inte.
Upp och fixa frukost först.
 
njuter av den i stilla behag.
 
Det är mycket i media nu om USA:s persident kandidater.
Som i sig är tråkigt. Men så är det, alla är nyfikna på
vilka idiotiska uttalande Trumpeten gör :)
Nä lite kaffe på detta sitter nog bra.
 Jag tar en varm dusch också så är allt klart och
jag kan njuta av lugnet ett par timmar till.
 
Kommer på att jag måste ner till centrum,
jag måste fixa tårta, glasögon, bullar, kakor och apoteket.
Så till Sparks och beställa tårta. Till affären för att fixa
kakor och bullar. till apoteket för att köpa artros medicin.
Hem....
 
Lunch och då kommer jag på att jag inte fixa glasögonen....
Va fan missa detta igen jag pallar inte.
Skit piss och allt där i mellan.
 
Nu är det bara att åka till jobbet och jobba.
Jag skall campa med ACP och det kan bli riktigt kul.
Vi har en elev och en intro.
 
Hur blir det nu då???
Nu kör vi så det ryker, lite nya gäster som jag inte träffat.
Kul med nytt folk, två gäster har nu lämnat vår avdelning för
fast boende. Lite tråkigt med bra för dom.
 
Hem nu är det bara sängen
och lite TV.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0